شاید نشود به گذشته برگشت و یک آغاز زیبا ساخت ولی می شود آغاز کرد و پایانی زیبا ساخت.

جمعه 18 فروردين 1391
ن : zfbkt

این واسه کسایی که مثل من با خودشون خیلی صمیمی ان و خودشونو دوس دارن.

امروز روز عشقه...
میرم میشینم توی کافی شاپ که میگن خیلی شیکه...
یه قهوه ترک سفارش میدمُ...
تمام تنهاییمو پر میکنم باهاش...
غمام یادم میره...
تمام بدنم درد داره...
انگار به غم اعتیاد داره...
به قهوه م نگاه میکنمو تمام جمعیت به من...
این روزا انقدر تلخم که تلخی قهوه بیشتر شبیه شکلاته برام...
یکی نزدیکم میشه که خیلی اِشنا ِ باهام...
کادوشو با کلی ذوق باز میکنم...
از اینکه به یادم بوده بیشتر ذوق میکنم...
چه قدر سلیقه ی من و من شبیه ِ...
نمیدونم به من چی بگم که بتونه کارشو جبران کنه...
...
تردید دارم...
به عشق واقعیش...
همیشه بهم میگفتن خودخواه...
دیگه از حرف مردم معتبرتر؟!!!!...
...
بازم این گارسونه لعنتی...
...
خلوت من و منُ به هم میزنه...
میگه...
ساعت کار ما تموم شده...
نگاه میکنم به دوروبر...
انگار راست میگفت...
کمه فرصت...
پس رخصت...
هی من...
عاشقتم...
...
من و من تنها کسایی هستیم که هیچوقت عوض نمیشیم...
من و من به هم قول دادیم تا ابد پشت هم باشیم...
درسته من و من توی کافی شاپ اشنا شدیم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: برچسب‌ها: کافی شاپ, ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من عاشقشم....نه.... و آدرس zf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.